Alla inlägg under juli 2009

Av Fredrika - 31 juli 2009 18:12

Vi gick till hulta efter frukost och handlade. Efter maten gick vi ner till stan, jag hittade massa kläder! Trodde jag inte, så går det när man inte letar! :) Just nu har vi bara tråkigt! Väntar på att klockan ska gå...

Av Fredrika - 30 juli 2009 21:13

It hurt so bad all those things you said.

Av Fredrika - 30 juli 2009 21:08

Vad hemskt att vara precis så smart att man fattar hur korkad man är

Av Fredrika - 30 juli 2009 16:46

Om det är någon som är i Borås i morgon och känner för att umgås är jag väldigt ledig och glad! Det är bara att höra av er! Heela dagen! :)

Av Fredrika - 30 juli 2009 07:51

Jobb idag. I Herrljunga. Vet inte vad vi ska hitta på. Snart slutar jag jobba. Skönt. Längtar! Fast det är roligt att jobba också, i alla fall i Borås! :)

Av Fredrika - 28 juli 2009 21:16

Allsång på skansen suger. Alla sjunger falskt, måste vara dåligt ljud. Fattar inte varför jag tittar ens, och varför jag sitter kvar och fortsätter att titta fast det är bedrövligt dåligt! Skandal! Förstår inte ens hur man får sända ett sånt program!!! Och varför har man en programledare som inte kan ta en ton rätt i ett allsångs program? Det är inte så att det blir lättare för publiken att sjunga rätt om programledaren, kören och orkestern spelar/sjunger rätt?! Nu har man liksom inte en chans att tralla rätt när alla sjunger falskt. Riktigt jävla dåligt är det!!!

Av Fredrika - 28 juli 2009 14:03

Sådär, då var man ut vilad och redo för nya tag! Tror att jag ska spela flöjt/bas och måla i eftermiddag. Har en bra idé tror jag! Med drakar och skelett!!! Tror att det kan bli bra!

Av Fredrika - 28 juli 2009 10:27

Trött, trött, trött, trött, trött, trött... Är så jävla trött. Har inte sovit ett piss i natt, först låg hon och skrattade sen skrek hon och sen vid halv sex blev jag rastlös och knäna började av klia... Ska försöka sova lite nu, inte för att jag tror att jag blir piggare, men man kan ju alltid hoppas! :(

Skapa flashcards