Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Onsdag

Av Fredrika - 17 november 2010 16:33

Idag har vi haft besök från Danmark, över trettio elever har varit här idag och kikat runt. Det var kul. Då fick vi öva lite internationellt teckenspråk och sånt med. Mycket intressant kan jag säga! Men jag tror jag kan mitt namn på både interntionellt och danskt teckenspråk. Jippie.


Annars har dagen inte alls varti så bra. Mitt ben har superkrånglat, eller inte benet egentligen snarare höften. Det har gjort vrål ont och bara känts konstigt. Typ som om själva höftkulan skaver på nåt, plus att det typ "ramlar ner" när man går, det är typ glapp...


Vi hade en konstig lektion som jag inte fattade så mycket av, och när jag väl fattat var det massa andra som inte fattade och då rörde jag till det igen. Men vi får se om det kanske kan fastna nåt någongång.


Strax är det mat dags tror jag, magen börja skrika efter det i alla fall. Får se vad det blir idag. Har idé torka på alla plan så det kanske blir mackor idag igen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 13 februari 2011 16:49

Hej! Har bytt bloggplats. Fråga om den nya adressen om ni känner er värdiga. ...

Av Fredrika - 1 januari 2011 10:17

Jaha, då har vi ringt in det nya året då. Det har väl kanske inte precis börjat som jag har önskat men vi får väl se vart det lider så småningom.    Det har hunnit vara både julavslutningar och hemresande och julafton och jul och så sedan jag skr...

Av Fredrika - 5 december 2010 12:41

Idag är det Söndag... IGEN! Tycker det är söndag jämt! Söndag betyder Söndags-ångest! Ångest för att man inte hunnit göra alla läxor som man skulle hunnit med i helgen... Blää!   Igår kom i alla fall Robin hem. Känns skönt att ha honom i Sverige ...

Av Fredrika - 2 december 2010 19:27

I dagens samhälle pressas vi ganska bra av både ideal och livsstil, och det är banne mig inte konstigt att man är ihjälstressad när fötterna ska filas, smörjas och det ska klippas naglar, och kanske ska de målas också, benen ska rakas, smörjas och br...

Av Fredrika - 1 december 2010 20:30

Det går ju faktiskt att både njuta av en rejäl nys och göra bort sig totalt när man har en snorloska under näsan eller varför inte snor över hela jackan? Och så finns det den där härliga gamla repeterings-nysen, när man nyser tills tårarna sprutar,...

Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards