Alla inlägg under januari 2011

Av Fredrika - 1 januari 2011 10:17

Jaha, då har vi ringt in det nya året då. Det har väl kanske inte precis börjat som jag har önskat men vi får väl se vart det lider så småningom. 


Det har hunnit vara både julavslutningar och hemresande och julafton och jul och så sedan jag skrev sist. Jaa. Julavslutningen var som julavslutningar brukar vara. Lite rolig, lite tråkig och mest hemlängtan. Vi slutade på tisdagen innan jul men jag hade lika gärna kunnat åka på fredagen. Kändes lite onödigt att vara kvar två dagar. Men det blir väl så när det ska stämma i dagar och så. Hemresan... ja, vi åkte ju tåg så egentligen behöver jag inte säga mer. Försenat. Trist. Massa väntan.


Men väl hemma så var det skönt! Hade längtat hem ett tag där innan vi fick sluta. Hade Robin med mig hem också så då blev det ännu mysigare. Julen och Julafton har gått i en lugn ton. Det har varit skönt, samtidigt som jag är stressad över att jag inte har gjort något, men å andra sidan så finns det ju inte så mycket att göra när vägar och så ser ut som de gör och tåg som inte går som det ska. Nu är det ju ännu värre när det regnade igår kväll och blåste storm här. Så nu är varjegata en isgata. Vågar inte gå utanför dörren för det är bara is, is, is! Livsfarligt. 


Nä, nu ska jag fortsätta ta det lugnt, vila onda magen, lyssna på musik och vänta på att pojkvän ska ge ifrån sig några livstecken. 

Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards