Alla inlägg den 5 december 2010

Av Fredrika - 5 december 2010 12:41

Idag är det Söndag... IGEN! Tycker det är söndag jämt! Söndag betyder Söndags-ångest! Ångest för att man inte hunnit göra alla läxor som man skulle hunnit med i helgen... Blää!


Igår kom i alla fall Robin hem. Känns skönt att ha honom i Sverige igen. Nu ligger han och sover tror jag... Meningen var att han skulle hälsa på mig idag, vi får väl se när han vaknar! :)


Det var vårt första lucia framträdande igår. Jag tror det gick rätt bra för oss. Vi fick ett presentkort! :) Hade inte väntat mig det! Men det är ju alltid kul att få nåt om de tycker vi är bra! :) Jag tecknade i alla fall rätt, sen var vi kanske inte så synkade på alla ställen, men det är ju så svårt att vara också så det är väl sånt man får räkna med.


Nu tror jag läxorna väntar på mig. Kanske ska göra nån läxa så att ångesten dämpas något....

Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards