Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Fredrika - 11 mars 2010 19:29

Idag var en dålig dag redan från början. Vaknade och hade massa ont i händerna. Det är ju inte alls bra om man ska försöka prata teckenspråk. Men jag bestämde mig för att jag fasen inte alls skulle vara sjuk idag för att jag hade ont. Jag menar, jag hade ju inte ens feber. Det är ju liksom enda anledningen till att man skulle få vara hemma. Så jag traskar upp och iväg till skolan. Vi skulle spela in två filmer i dsb idag. Blev ändå ganska nöjd med resultatet med tanke på hur ont jag hade. Skulle spara första filmen som handlade om rekord, rekord om bröd... Haha... Så kul var det. Det funkade jättebra att spara och döpa. Sen spelade jag in serien Fred'nand. Det gick också bra, MEN den gick inte att spara. Sen gick den inte att titta på heller... Satan tänkte jag då... Men sansade mig lite och tänkte skicka den andra i alla fall... DÅ var den B-O-R-T-A!!!! Den fanns ingen stans! Då exploderade jag i den lilla, lilla språkboxen... För jag tyckte att jag hade varit duktig och gått till skolan över huvud taget och spelat in så bra jag kunde med ont i händerna. Sen gick det i alla fall inte att se eller skicka filmerna... Grr....


Eftermiddagen flöt på mycket bättre! Trevilga pratstunder och trevligt folk! :) Sånt tycker vi om! Har även varit ute och gått i dag! Det var kul, min granne har tagit på sig ansvaret att rasta mig! :) Och det kära vänner behövs verkligen! Sen har jag även hunnt med att duscha! Nu är det bara att packa kvar! Packa inför imorgon då jag ska till Falun igen! :) Ska bara se till att jag inte glömmer något... Det lär bli svårt....



Ovido - Quiz & Flashcards