Alla inlägg den 16 november 2010

Av Fredrika - 16 november 2010 21:42

Hur ska jag sammanfatta dagen?!


Vi skulle haft svenska idag men istället kom vår rektor in och hade lektion med oss. Meningen var att hon skulle få ihop vår klass, göra så vi har mer sammanhållning i klassen. Men jag kände bara hur mitt självförtroende sjönk och landade vid fötterna. Kände att jag bara blev mer och mer ledsen ju närmre lunch det gick. Det var väl inte riktigt meningen. Tror det blev nästan ännu sämre sammanhållning i klassen efter den här lektionen. Tycker att det ska vara någon som verkligen kan som har såna här lektioner, annars kan det kvitta.


På eftermiddagen skulle vi planera vår teater vi ska göra i höst. Det känns också helt meningslöst. Vi är tio personer i vår klass. Vi har ingen lärare i drama. Vi ska få ihop en teater/pjäs något sånt tills i vår. Det är ingen av oss som kan egentligen. Vi bara chansar. Min motivation har varit låg hela tiden, men det känns liksom inte bra när man inte har någon som strukturerar upp det. Men jag ska försöka vara positiv och lägga energi och krut på det här!


Det som retar mig mest med den här dagen var att åtta personer inte tyckte jag var envis. Oj, vad de inte känner mig. Det liksom så fel man kan komma! Vi i min släkt har ju till och med det som ett av våra släktdrag, de flesta, ja, nästan ALLA är sjukt envisa. Inte bara lite grann utan Jättemycket envisa!!! Jaja, ska inte tänka mer på det för då bara jag retar upp mig och kan inte sova sen!



Ovido - Quiz & Flashcards