Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Fredrika - 10 oktober 2010 20:40

Ja, då hade jag lite tråkigt igen och hamnade ute i klänningsträsket. Fast i det träsket där det är alldeles för dyrt för att skaffa dem. Så jag får nöja mig med att titta och drömma! Det kan vara trevligt ibland med. Tycker att det ändå är tur att jag inser att dessa klänningar inte är nåt för min ekonomi. Men någongång ska jag köpa en riktigt fin klänning som jag kan ha när jag är riktigt fin. Det skulle vara kul! Men då måste jag spara i några år först! :)


Och ett par fina skor fick också följa med! Måste snart börja tänka på vinterskor. Blä... Det är tråkigt tycker jag....


Inte alls någon dyr klänning, bara 125:- men jag tror inte den passar mig, inte färgen i alla fall.


Snygg och dyr, fast den skulle aldrig passa mig.


Jag gillar såna här, nästa lite femtiotal!


Otroligt snygg klänning. Älskar formen!


Lite cool! Tänk om man vågade ha en sån! Fast då får jag skaffa mig ett par andra ben först! :) Långa och smala kanske! :)


Cool, bara för att.


Lite som en sjal, fast nertill...


Häftig, tänk om man klädde i en sån!


Haha, bara för att!


Snygg, snygg, snygg! Färgen är ju underbar!


känns som om kjolen är härlig!


As-cool! Gillar den starkt!


lite cool, enkel i alla fall.




Av Fredrika - 10 oktober 2010 12:37

Jag kanske har gjort för lite dumt i mitt liv för att vara klar. För att bli vuxen.

Blir man verkligen vuxen då? Den ena förklaringen är kanske att man måste betala räkningar, få massa tråkiga brev på posten, och sitta i fängelse istället för ungdomsvård. Eller så blir man vuxen först när man får barn och måste ta hand om någon annan. Jag vet inte.


I alla fall så känner jag mig inte ett dugg vuxen. Det känns ju lagom bra när man förväntas vara det. jag vill ju bara göra SO-läxan, få pirr i magen när han går förbi, skicka hemliga julkort som jag har pussat på, och sen hångla i hundra år med alla kläderna på tills mamma kommer och hämtar mig och jag sover i min egna säng.


Allra hellst vill jag bara älska att bli vuxen som alla andra verkar göra. älska, älska, älska betala räkningar och vänta på skatteåterbäringen.

Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards