Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Fredrika - 21 oktober 2010 20:46

I veckan har det kommit snö här. Det är både trevligt och otrevligt. Det ska tydligen komma ännu mer snö på söndag. Inte alls trevligt, jag ska köra matbussen på måndag, då vill jag ha snöfritt.


Idag har jag också kört matbuss. Det gick bra. Fast jag fick sladd det första jag gjorde. Jag backade ut ur garaget där bussarna är parkerade och när jag stod på tvären och skulle svänga så bara det slirade först. Men det var inte så konstigt egentligen. Det var isgata på backen, bussen är bakhjulsdriven och jag var ensam i bussen. Så, chansen att slira då är ju ganska stor. Men bussen hade vinterdäck så den fick grepp rätt snart.


Idag har jag masserat massor på Bill, tror att hon tyckte att det var skönt. Jag fick massage från henne förraveckan, och det var skönt så jag hoppas att hon fick lite tillbaka den här veckan. Tycker om att massera. Men hellst vill jag göra på mitt sätt. Vill inte att någon ska kolla mig och att man bara måsta göra som läraren har sagt. Det är lite kiligt.


Sen har jag gjort min läxa jag aldrig trodde jag skulle hinna med, eller orka. Men det gjorde jag! Plus att jag har gjort lite yoga också. Fast jag har så ont i min höft så det gick inte jättebra. Men det kanske blir lite bättre om man övar, fast jag tror inte det.


Det känns, löjligt nog, som att det snart är dags för sängen. Klockan är inte ens nio och jag är redan sängfärdig. Hmmm... Säger det något om min sömn på sista tiden tro. Jaja, hoppas att jag kan sova ordentligt i helgen. Det skulle vara skönt att sova ut också.


Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards