Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Fredrika - 9 juni 2010 18:00

Sitter på tåget påväg hem nu. Har slutat skolan idag. Känns ganska skönt faktiskt, känner att jag inte kan ta in mer fakta nu. Behöver en liten paus att bearbeta allt först.


I helgen kom ju mina föräldrar och hämtade nästan alla mina saker. Det blev tomt men samtidigt var det skönt att bli av med sakerna, så man kunde städa ordentligt.


I måndags eftermiddag kom underbara Robin till Västanvik och hjälpte mig att göra mig fin till avslutningsmiddagen på kvällen som hade temat kungligheter. Det var en rolig och trevlig kväll. Lite för lång, plus att två i min klass var lite för fulla så man fick skämmas endel för dem, men annars var det jättetrevligt!


I Tisdags hade vi gemensamma aktiviteter på eftermiddagen i form av lekar. Det var inte alls kul. Inte kul alls. Mycket roligare och trevligare att umgås med Robin.


Idag har vi haft själva avslutningen. Den var ganska kul. Men drog över en timme så det blev väldigt tajt med maten och vi hann inte säga hej då ordentligt. Det var synd. Men de flesta träffar man ju i höst igen. :)


Nu ska jag ta ledigt och bara vila mig och göra roliga-må-bra-saker, för det behöver jag!!!


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards