Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Fredrika - 19 juli 2010 14:56

En ganska konstig dag hittills. Men jag tror nog att det blir bra till slut. Imorgon ska jag skjutsa min mormor till min pappa kanske. Om min moster har blivit frisk ska hon göra det, men om hon fortfarande är sjuk så ska jag köra, tror jag. Sen ska troligen jag och mamma åka till Gällstad och gå på lager 157. Det ska bli kul! Har inte varit där på gör-länge. Både jag och mamma behöver köpa nya byxor, så det verkar som om det är det bästa stället för tillfället att göra det på. Det är ju bara konstigt mode i alla andra affärer. Och konstiga byxor. Hoppas det är bättre här!


Efter det och före det ska jag bara vila och ta det lugnt. Har dubbelpass igen sen, jobbar onsdag och torsdag. Hemma igen fredag morgon. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag i alla fall!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards