Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Fredrika - 30 juli 2010 11:20



   



 



 



  



Av Fredrika - 30 juli 2010 10:59

Vilken dag är det egentligen? Har ingen aning! Man blir så veckovill på sommaren och när man jobbar både vardagar och helger så har man ingen aning till slut! Jaha, vad har hänt sen sist? Oj.... I måndags.... Vad gjorde jag då?! Minns inte. Tisdagen och Onsdagen blev det jobb igen, dubbeldygn som vanligt. Vi gick och handlade, bakade kaka, var ute och njöt av solen och gick massa promenader! Och allt detta med strålande sol-humör! Det var riktigt kul att jobba! Tycker verkligen om det när vi är glada och belåtna!


Igår var en tröttdag, hjälpte mormor lite och var på kyrkogården bland annat. Mormor har nu flyttat de mesta möblerna till sin nya lägenhet! Jag tror det blir bra! Hoppas som en tok på det i alla fall!


Idag bär det av till Rångedala om nån timme eller så, jag och mamma ska kolla på ett nytt köksbord hit hem, för det som vi använder nu har vi precis skänkt till mormor! Annars spenderar jag mest dagarna till att vänta på att min pojkvän ska vakna! Det blir mer och mer att vi sover och är vakna i skift! Men det funkar det med! :)


Just idag är det precis en månad kvar tills jag börjar uppe i Dalarna igen! Längtar massor, samtidigt som det har varit otroligt skönt att få lite paus och hinna med att andas också! Så snart börjar packandet igen! Det ska bli mindre kul!



Ovido - Quiz & Flashcards