Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Fredrika - 4 augusti 2010 20:46

Nu när jag loggade in här så var säkerhetskoden man ska fylla i bokstäverna hunk! Det tyckte jag var kul! :)

Av Fredrika - 4 augusti 2010 11:23

Igår kväll tittade jag på Allsång på skansen. Det var verkligen dåligt. Egentligen visste jag redan innan att det skulle bli dåligt. För det har varit dåligt alla gånger hittills. Men jag ville se The Baseballs så jag var så illa tvungen att titta. Jag förstår att de ska byta ut Anders Lundin som programledare. Idag hade han dessutom inget manus att gå efter vilket betyder att hans Ehmmm, mmm, Men vad roligt och Fantastiskt blev ännu fler än de normalt redan är. Det var urdåligt. Plus att han var tvungen att sjunga en egen låt när det fanns så många artister som faktiskt kan sjunga, och varför ska hans fru vara med och sjunga solon och så? Är inte det lite jäv? Tycker att de ska lägga ner hela grejen för det har urartat för länge sen. Grejen är att hela stämningen har sjunkit och allsångerna??? Det är ju kul om de väljer allsånger som folk kan, annars blir det ju ingen allsång och då får de döpa om hela programmet till typ: Artister och tv-folk visar upp sig på skansen. Eller nåt, för det är ju vad de gör.


Om man jämför med Lotta på Liseberg, hon har bättre stämning, alla är glada och positiva, hon är gladare och kan skämta med folk och hon är lite friare och enklare. Dessutom kör hon på när hon är hes och förkyld tills det verkligen inte går mer. Hon sjunger och gapar tills det inte ens finns någon röst kvar. Till skillnad från Anders som för det första inte ens kan sjunga och för det andra inte kan texterna till allsångerna och för det trejde inte sjunger i allsångerna. Det skulle inte vara något som hade märkt att han var hes. Jo, möjligtvis när han gör sina solon, men då sjunger han ju ändå så falskt så det kan lika gärna vara det. Nä, heja Lotta, hoppas Allsång på skansen kursar, då skulle jag bli lycklig. Inte ens publiken där ser ut att trivas och ha kul, då är det illa.



Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards