Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Fredrika - 20 augusti 2010 18:24

Har haft en underbar semeste hos min pojkvän uppe i Dalarna. Det har varit skönt att äntligen kunna vila ut! Fast vi har gjot massa saker också, till exepel har vi hunnit med att kika på IKEA i gävle, Clas Ohlsson i Insjön, varit i Leksand, stadsvandring i Falun och badat, varit ute, ansiktsmålning och framör allt massa, massa mys! Så otroligt härligt.


Idag har jag och mamma minsann varit effektiva! Vi har först varit i Alingsås och strosat runt i en del affärer, och kopierat en nyckel till nya dörren de har satt in. Sen åkte vi om Vårgårda hem och handlade lite. Efter "lättlunchen" blev det duschning, iorningplockning av saker för det har varit massa stökiga snickare här som har satt in fönster och stökat ner... Hann även lite packning till flytten till västanvik också. När detta var gjort fick vi/jag för oss/mig att måla vitt runt fönstren i köket och sovrummet. Det blev bra. Nu står mamma nere och lagar mat medan jag slappar i soffan. Får ta ett röj igen snart och städa/plocka lite till i rummet så jag hittar fram till sängen. Det vore ju bra sen om man ska sova där...


jaa-aa. Jag hade väl inget mer på hjärtat även om jag varit totalt o-bloggig på ett tag. Men det kanske kommer mer sen. Vi får se! Jag behöver mer inspiration först!


Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards