Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Fredrika - 12 maj 2009 21:14

Haha! Dagens dagens! Min handledare säger att hon känner att hon luktar vitlök, och jag svarar att ja, det känner jag också. Hon ser helt paff ut, sen börjar jag skratta för jag inser att hon har fattat fel! Hon trodde att jag menade att jag kände hennes vitlöks lukt, medan jag menade att jag också stank vitlök! När jag förklarat för henne hur jag menar börjar båda gapskratta och en av assarna med, för han skrattar åt oss, ena brukaren skrattar också,(för att vi skrattar) när två av de andra assistenterna! Rena skrattkalaset! Hihi! Sånt vill vi ha mer av på jobbet! :) innan vi skrattade hann vi med att göra var sin flöjt/klarinett av plaströr och yoghurt burk! Blev både bra och misslyckat! Bra för att vi ickebrukare fick ljud, och de faktiskt funkade, sen insåg vi att det var för hårt att blåsa/för mycket motstånd för brukarna att blåsa, så de kunde inte använda dem. Vi får hitta på något enklare istället! Trummor kanske skulle fungera bättre!

Ovido - Quiz & Flashcards