Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Fredrika - 22 maj 2009 20:50

Idag var sista dagen på praktiken. Det firades med kalas! Men inte för att jag slutar utan för att en av de som är där har fyllt år! Det var jättelyckat! Alla var glada och hungriga! :) synd bara att det var sista dagen! Kan verkligen tänka mig att jobba kvar där länge till! Men som tur är glömde jag mina tofflor och de hade inte hunnit renskriva mitt omdöme så jag har ju anledning att komma tillbaka snart! :)


Nu om något helt annat! Igår pastade jag ju en tavla, och idag när jag kom hem målade jag den och nu har den torkat och jag har pillat bort pastan... Och den blev ursnygg! Det ser ut som att det ligger plattor på tavlan, den blev liksom tre dimensionell! Gör-häftigt! Så imorgon bär det av till borås för att shoppa både färg och dukpannå! Till fler sådana här gör-bra tavlor! Kommer bli pank, men det är det värt!


Spelningen imorgon är förresten inställd, synd. Men på måndag och nästa lördag har jag fortfarande spelninar kvar! Kanske kommer till någon mer! Vem vet?! Ha en trevlig kväll! Det ska i alla fall jag ha! :)

Ovido - Quiz & Flashcards