Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Fredrika - 25 maj 2009 21:48

Sådär då var spelningen avklarad! Tyckte att det som jag gjorde gick riktigt bra! Sista spelningen med HSB för mig! Skönt faktiskt, har väl inte tyckt att det var så roligt sista tiden. Det var en liten kille som spelade i någon orkesterklass, tror att det var tvåan, han skulle försöka vara cool när jag såg på! Skit kul! Han stod och spelade biljard för sig själv och såg att jag tittade på honom, då skulle han vara cool och skjuta iväg en boll, det vara bara det att han missade bollen... Han var kanske tio elva år! Jag försökte allt vad jag hade att inte flina eller le, men det var jäkligt svårt! Ganska gulligt faktiskt, och lite skrämmande! Haha!

Av Fredrika - 25 maj 2009 17:12

Har upptäckt att jag har ett stort jäkla blåmärke på armen! Jävla skit! Jag som hade hittat något och ha på mig! Tänkte ha en kortarmad tröja, men nu sket sig det. Är på armbågen som pekar utåt också (höger)... Måste hitta något nytt i garderoben. Suck. Något som inte är för kort och inte för långt och det ska hells inte se vintrigt ut! Men det är ju inte så lätt när man bara får ha svarta och vita kläder... Gah! Det är ett sånt där blå-svårt blåmärke också, så jävla typiskt! Nu ska jag gå och smälla lite i dörrarna och sura, innan jag så småningom måste dra mig framåt för att spela... Kunskapskällans aula i Herrljunga, kl 19:00 bara att komma om ni har vägarna förbi.

Av Fredrika - 25 maj 2009 14:00

Vårkonsert ikväll! Det kommer bjudas på på massor av musik! Bland annat aladdin! Den är riktigt häftig! Får väl snart börja titta på vad jag ska ha på mig! Det kanske är någon som vet hur nojig jag är! :) svart och vit klädsel dessutom! Gör inte saken enklare! Kände för något somrigt, kanske klänning! :)

Ovido - Quiz & Flashcards