Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Fredrika - 26 maj 2009 20:33

Blev inte en så tråkigt dag i dag i alla fall! Åkte en liten sväng till alingsås, men fick parsla mig hemåt ganska snart igen. Jobbade, och nu sitter jag här trött, mätt och ganska nöjd. Synd om Jos bara som inte har kommit in. :-( Imorgon är det någon töntig friluftsdag på skolan. Hatar sånt! Tycker att det är så tråkigt, å så ska vi åka någon stans i en jäkla buss! Som om det blir roligare då! Skulle inte tro det... Funderade på att vara hemma imorgon med, men jag får väl försöka att gå ändå. Har ju inte varit i skolan på sju veckor så det är väl dags att gå... Tycker att vi skulle haft praktik tills vi slutar, mycket bättre. Oömma kläder imorgon också. Fy fan.

Av Fredrika - 26 maj 2009 09:42

Idag är en sån där dag då jag inte vet vad jag ska hitta på! Så därför åker jag iväg till Alingsås! Vad annat ska man göra! Välkommen hem! :)

Ovido - Quiz & Flashcards