Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Fredrika - 4 augusti 2009 21:12

Jävla skit. Nu har man gått och hoppats å förväntat sig och till och med tagit för givet och så blir det pannkaka av alltihop. Skit var det me't.

Av Fredrika - 4 augusti 2009 18:09

Är så arg, arg, arg, arg, arg ARG!!! Har bråkat med min syster... Om något som var okej igår men tydligen inte idag, och så har hon vänt på saker så det stämmer inte ett skit längre vad hon sa från början. Blir så in i helvete irriterad på sånt! Och ja, mitt blodsocker är lågt... Blev arg förut med, bara för att jag är tjej får man göra vad man vill med mig... Sånt gör mig också irriterad. "men vad då, du är ju tjej ju." JA OCH?! Som om det skulle vara annorlunda? Får man bli behandlad hur som hellst bara för att man inte är man? Är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! >

Ovido - Quiz & Flashcards