Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Fredrika - 24 augusti 2009 21:13

Nu har jag äntligen landat i Västanvik! Jag har fått ett jättefint rum. Det ligger på andra våning så jag har en liten balkong, toaletten är stor och det finns två speglar där inne! Rena lyxen! Alla här är jättesnälla och trevliga, och alla pratar teckenspråk! Man ser folk som tecknar till varandra hela tiden! Rummet är möblerat i gult, väggarna är gula och stolen. Kanske inte min favoritfärg men det får duga! Det finns två sängar, så nu kan folk komma och hälsa på! Men jag vill nog skaffa lite mer prylar så det blir lite mer hemtrevligare! Som det är nu, är det ganska opersonligt. Om man står och tittar ut på balkongen ser man faktiskt lite av Siljan, så nu mera har jag sjö utsikt! Det är jättenära till sjön så dit kommer jag att gå ofta, för det var så fint där! I dag har det mest varit information och på kvällen hade vi grillkväll! :) Mysigt och roligt! Har fått jättetrevliga grannar så dem kommer jag nog att umgås Endel med!

Ovido - Quiz & Flashcards