Alla inlägg den 7 september 2009

Av Fredrika - 7 september 2009 22:01

Är väldigt övertrött! För några minuter sedan stod jag på en stol i köket och imiterade en person när denna personen kommer in genom dörren! Har ser väldigt fundersam ut... Sen kläcker han den smartaste frågan: vad gör du på en stol i köket? Mitt svar blev typ vet inte... Kunde ju inte svara, öh härmar dig fattar du väl! Stolen i detta fallet skulle föreställa scenen i aulan! Jo men visst! Sen skrämde Le Pong mig, och ni ska veta att det är svårt att skrämmas när man är döv, han blev överlycklig för jag var tydligen det första personen han lyckades skrämma någonsin! Hmm... Behöver jag säga en gång till att jag är dö trött? Förresten retar dem mig för att jag säger gör, t.ex gör-mycket... Och jag har en annan "melodi" än dalbor... Känner mig lite mobbad... >

Ovido - Quiz & Flashcards