Alla inlägg den 18 september 2009

Av Fredrika - 18 september 2009 12:27

En veckas sen jag skrev sist. Nätet har krånglat igen. Men det har hänt ganska mycket i alla fall!Vi har fått en ny i klassen, men hon slutade i dag! Om ni inte vet vad som är hårt får ni testa tolk ettan! Fem elever har hoppat av sen vi började!


I Helgen är det Dövas dag. Ni måste lova mig att ni firar! Nästan hela skolan ska åka till Örebro, och gå runt och kolla på föreläsningar och annat skojigt! Har tänkt att ha på min nya tröja! Det står "Teckenspråk är roligt" på den. Vi har också fått en pin där det står "teckna med mig" på... Får väl ha den på mig, men kanske inte så att den syns! Känner liksom att jag kan stå för teckenspråk är roligt, men vill kanske inte att alla ska tro att jag kan teckna hur mycket som hellst och bara pratar på... Borde stå teckna lugnt med mig på den!


Efter vi har traskat runt i Örebro ska jag åka till min syster och sova och umgås med henne tills jag ska ta tåget tillbaka hem till mig! Västanvik alltså! Nu har jag inget mer att skriva så nu får det vara bra för den här gången! :)

Ovido - Quiz & Flashcards