Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Fredrika - 25 oktober 2009 20:18

Har varit hos mormor nu, roligt, roligt! Hon mådde bra och var relativt glad! Mamma har gjort en krans som vi ska lägga på Morfars grav, den är gör-fin!


Efter besöket hos mormor kollade jag på This is England, grymt bra film!!!


Har inget att göra och längtar tillbaka till Västanvik och en speciell persom alldeles grymt mycket!!! :) Vet inte vad jag ska ta mig till!

Av Fredrika - 25 oktober 2009 12:02

Eller hemma och hemma, snarare där jag kallade hemma innan jag flyttade till Västanvik! Det är roligt att vara här och träffa familjen, mormor och kompisar, Men jag längtar tillbaka!!!


Vad har hänt då? Jo som skrivit i fredags åkte jag ju hit, tog bara sex timmar! Hade sällskap fram till Örebro, sen är det ju bara två timmar kavar, så det var inte så farligt!!! Väl här åt jag och sen hittade jag min nya dator, då blev jag glad! Lycka! Så jag satt väl och pillade med den resten av kvällen!


I går tog jag det också lugnt! Träffade Elton på eftermiddagen, tokroligt!!!! Hon kom ihåg mig!! J Vi tjatade och tjatade och jag försökte övertala henne att komma upp till mig!!!


Idag är det väl också att ta det lugnt som gäller… Ska åka till mormor i eftermiddag och gratta henne på namnsdagen! Ska bli roligt att träffa henne igen! J Har saknat henne i massor!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards