Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Fredrika - 29 oktober 2009 17:32

Jo men då sitter jag här igen... Egentligen är jag ganska arg, men jag orkar liksom inte riktigt skriva av mig, så jag får väl gå runt och vara arg ett tag till...


I morgon ska jag till mormor med mamma och Helena! Vi ska stöpa ljus! Det ska bli jättekul. Roligt att träffa mormor igen! :) Efter ljusstöpningen ska vi åka till kyrkogården och lägga på en krans på morfars grav, tänkte ta lite kort när jag ändå är där. Hoppas att de blir fina! Sen på Lördag ska det nog vara gudtjänst, en minnes gudtjänst för de som har dött under året. Så vi får väl åka dit och minnas alla döingar. Ser inte så mycker fram emot det, tycker att man kan minnas de som avlidit när som hellst och inte på bestämda tider. Men det är ju bara min åsikt. Hoppas nu bara att det blir snyggt på graven, då är jag nöjd. :)

Av Fredrika - 29 oktober 2009 10:18

Då sitter jag här igen... Och nu är musiken påslagen så nu är allt som vanligt! Vad har jag gjort sen sist?! Inget speciellt, var ute och gick i går eftermiddag. Tanken var väl att få ihop mina 10000 steg. Hade gått 4500 steg innan jag gick ut och när jag kommer tillbaka ska jag kolla hur mycket jag har traskat... det strå 4582!!!!!! Stegräknaren har hängt sig!!! Snacka om att jag var irriterad! Men sen loggade jag in på msn och hittade en söt och snäll liten person där så då var det lugnt igen! :)


Idag har jag fortsatt att leta efter någon lagom bra dikt som man kan läsa upp på måndag... Har inte kommit så värst långt med det... Är väl ganska kräsen...


 

Försöker koncentrera mig på

att inte sakna dig

(du har gått in

i rummet bredvid)

och jag försöker vänja mig men

LÄNGTAR

SJUKLIGT

REDAN

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards