Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Fredrika - 24 mars 2009 13:09

Efter lite filurande med socialpsykiatrin har jag nu sjukanmält mig och är påväg hem! Blev jätteosäker på vad jag egentligtn tyckte förut, är man psykiskt sjuk eller har man en psykisk sjukdom? Någon som vet vad jag tycker??


Hmm... När jag kommer hem ska jag: Skriva klart projektarbetet. Råkade hamna på min lott.. Sen ska jag skriva ett personligt brev, om vad jag tycker om (musik) om vad jag gör på min fritid (spelar musik) och om varför jag vill gå på just den folkisen (vill bli tolk). Måste utveckla detta till EN (!!!) A4 sida!!! Någon som har förslag på vad man kan dryga ut det med??? Efter allt detta, om jag inte är slut i huvet vill säga, så ska jag måla och spela lite, måste öva på den mycket svåra basläxan jag fick!!!


Av Fredrika - 24 mars 2009 12:39

Bara för att jag endast har en lektion tänker jag nog skita i den med. Det är jättelång tid kvar tills den börjar och jag orkar inte vänta. Får väl sjukanmäla mig och pysa. Suck. Snacka om tråkig dag! Och onödig.

Av Fredrika - 24 mars 2009 11:28

Happ...


Två timmar att göra ingenting på.


Suck.


Åkte in för att jag trodde att vi hade lektion, men det hade vi inte alls.

Skitbilden börjar ju inte förrän tio i två.


Blä.

Av Fredrika - 24 mars 2009 09:32

Vill fortsätta sova! Var så jätteskönt i sängen imorse när jag vaknade! Lagom varmt, lagom mycket täcke, lagom många kuddar och lagom mysigt trångt! Idag ska jag skiva i och skicka in de sista ansökningarna! Hoppas nu att detta blir bra! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards