Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Fredrika - 31 mars 2009 20:39

Näe, just precis nu är det nog.


Jag tål inte mer skit.


Det går bara inte, ni får gärna säga vad ni vill, men ni vet ju att jag tar åt mig så varför vara så förbanat elak?


Jag fattar inte poängen?


Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på att antingen allt har löst sig imorgon, eller att jag inte vaknar mer, för just det här orkar jag inte med mer. :-(

Av Fredrika - 31 mars 2009 17:51

Okej, hmm... Ringde praktik platsen förut, de var jättetrevliga! Fick mitt schema, kommer få det jobbigt de två veckorna jag ska vara där! Typ bara kvällar, de har långa pass, Endel mellan 09:00-21:30, hoppas jag orkar bara!


Under den här lilla tiden hinner jag nog inte träffa så många och så länge! Kan inte heller komma till någon när någon fyller 20 den artonde april. :( jobbar som lilla blå då... Suck. Attans bananer.


Nu ska jag gå ner och göra plättar, (och ja, jag tänker faktiskt göra riktiga plättar, även om det är mycket mycket jobbigare, men otroligt mycket godare.) Kalla mig onödig! :)

Av Fredrika - 31 mars 2009 11:15

Istället för att gå på balen så kom Axel på igår, eller inte Axel utan någon annan tror jag, att vi skulle till Hässleholm och kolla på Anti-flag, mando diao och andra bra band, men jag tror att jag har börjat tveka...


Är för övrigt så jävla irriterad och arg idag. Särskillt på en person, känn dig träffad.


Ringde min praktikplats förut, de hade ingen aning om vem jag var och vad jag skulle göra där, suck. Blir så trött, men det kommer nog att ordna sig som det mesta till slut gör...


Har inte fått reda på något sommarjobb än, tråkigt att vänta...


Är fortfarande arg, och Svante är också det, arg, arg, arg, och ledsen och besviken. Mår piss helt enkelt, det blir inte så mycket bättre av att jag måste ha pissbild sen. Gah!!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards