Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Fredrika - 2 februari 2010 19:13

Har legat i sängen hela dagen idag med. Men idag har jag som tur är fått ligga kvar där... Helt slut i hela kroppen. Men nu känns det mycket bättre.


Fick en liten (ganska stor) ångestattack igår kväll. Det var inte alls roligt. Drömde mardrömmar i vaket tillstånd sen blev jag helt plötsligt jättearg på Robin. Helt utan anledning, har verkligen ingen anledning att vara arg på honom, men jag var hur arg som hellst. Då blev jag arg på mig själv och fick lite små panik som gick över till stor panik. Sen pratade jag med Robins mamma och då kändes det bättre. Även om det bara var ett god natt sms och en kram så räckte det för att det mesta skulle bli mycket bättre. Kanske var utmattning som orsakade det hela. Hoppas det, för jag vill inte uppleva det igen...


Min snälla granne kom med ett paket till mig idag! Det var mycket snällt! Ett paket från Ginza var det! Har beställt skivor och filmer. Nu blir det filmtajm!


Kanske dags för lite fler felsjungningar!?


För dum för pop

Artist: Wilmer X

Riktiga texten var: 

Jag har en skamlig idé.

Men jag sjöng: 

Jag har en skabbig get.


Losing my religion

Artist: REM

Riktiga texten var:

That´s me in the corner

That's me in the spotlight

Losing my religon

Men jag sjöng:

Let's pee in the cornre

Let's pee in the spotlight

Losing my religon.


Basket Case

Atrist: Green Day

Riktiga texten var:

I went to a shrink

Men jag sjöng:

I went to a shrimp


(Lite skillnad på att gå till en räka än att gå till en psykolog... Får nog inte likadana svar hos räkan...)


Shane McGowan

Artist: Hästpojken

Riktiga texten var:

Shane McGowan

Men jag sjöng:

Släng gitarren


Die Mauer

Artist: Ebba Grön

Riktiga texten var:

Jag har gått här i 20 år snart, men med en

k-pist är det svårt att diskutera.

Men jag sjöng:

Jag har gått här i 20 år snart, men med en

kompis är det svårt att diskutera.


Curly sue

Artist: Takida

Riktiga texten var:

I'm head over heels

Men jag sjöng:

Bend over please.



Ja, det var alla roliga felsjungningar för den här gången. Nu kommer dagens låt istället!


Dagens låt: Dobermann med Raubtier. Kärlekslåt när den är som bäst! :)


Ha en trevlig kväll och en bra dag imorgon! :)

Ovido - Quiz & Flashcards