Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Fredrika - 11 februari 2010 12:34

Fotade större delen av eftermiddagen igår. Det var kul!


Johanna kom på besök hos mig i går kväll för att inspektera min nya kamera. Det var kul! :) Vi tjatade och flummade som vanligt. Hon fick även lugna ner mig, det var hon duktig på. Råkade få ett smärre sammanbrott!


Idag har vi bläddrat i IKEA kattaloger och beskrivit på teckenspråk hur sidan ser ut, sen ska nästa person bläddra upp sidan och visa om den har förstått eller om man har beskrivit kasst. Det var kul faktiskt! :)


Sen var vi uppe i dsb och våran lärare kollade på inspelningen om våran komun och gav oss lite saker att tänka på. Det är väl dagen hittills.


Om ett tag ska jag åka till Vårdcentralen, det är behövligt. Orkar inte mer nu. Hoppas de löser alla mina små problem åt mig där! :)

Ovido - Quiz & Flashcards