Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Fredrika - 4 februari 2010 17:38

Idag har varit en hyffsat bra dag. Var med om en liten incident i morse som gjorde att jag vaknade ordentligt, men sen har det väl rullat på som vanligt.


Morgonen: Vaknar av alarmet, ligger aslänge och drar mig för jag känner verkligen inte för att gå upp. Parslar mig upp i alla fall och går ut på morgon promenad. Det har snöat ganska mycket och det är fruktansvärt jobbigt att pulsa i snö i uppförsbacke, så sista biten bestämmer jag och hon som jag går med att vi går på vägen sista biten tillbaka till skolan. Det funkar jättebra TILLS plogbilen kommer!!! P-A-N-I-K!!! Vart ska vi ta vägen?! Det slutar med att vi hoppar/kastar oss ut i diket och snön når oss nästan upp till midjan! Men vi vaknade ju i alla fall!


Redovisning om komunerna idag. Känns skönt att äntligen ha det överstökat. Göttans, har även spelat in det i dsb så nu behöver jag bara gå igenom det med läraren innan det är helt klart! Sköööön!


Eftermiddagen med fotande var sådär, var inte så väldigt pepp. Inte så intresserad alls idag. Kände inte ens för att fota, funderar på om jag börjar blir förkyld... Har såna symtom. Typ ont i halsen, hosta, trött, hänging.. Men jag hoppas att jag slipper den här gången, har varit alldeles för sjuk alldeles för mycket på sista tiden.


Har inte gjort så mycket mer nu på eftermiddagen. Ska väl försöka att packa lite, ska ju åka hem i helgen. Det ska verkligen bli roligt. Äntligen få träffa familjen igen. Behöver deras stöd tror jag.


jaaa.... Det var allt för nu!

Ovido - Quiz & Flashcards