Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Fredrika - 3 maj 2010 19:46

Såhär snygg är alltså bilen!

                        















Snacka om snygg bil. Helt underbar! Jag har verkligen blivit kär i en bil! Kommer drömma kärleksdrömmar om den i natt! Det finns massa, massa (sex, plus en bas) högtalare i bilen. Väldigt bra ljud och man kan ha hög volym utan att högtalarna sprängs. Skön att åka med, men om det beror på bilen eller "Bill" som kör eller en kombo av de två vet jag inte. Men den är helt underbar! Snygg också! Kritvit!


Mycket kredit till "Bills" lillebror som har fixat och typ byggt bilen! Ett underbart jobb och jag skulle vilja påstå att det är världens bästa och snyggaste bil!   


Hoppas bilderna är okej och att jag får ha dem här uppe!  

Av Fredrika - 3 maj 2010 16:26

Då var det måndag igen då. Full rulle kanske.


Helgen: Syster kom hit i fredags, det var jättekul att träffa henne. Synd bara att vi var så trötta i fredags. I lördags hände inte så mycket, finns liksom inte så mycket att göra här uppe, Robin kom också hit på eftermiddagen. Så hade två gäster i helgen. I går åkte båda hem igen. Känndes alldeles jättetomt ett tag tills Bill kom med sin bror och hans coola bil! Är så grymt avundsjuk på den bilen! Vill ha en likadan! Vet egentligt inte varför, blev bara grymt kär! Oj, jag har förälskat mig i en bil också!!! Grymt cool bil i alla fall, bra ljud i den också. Så igår kväll när min granne kallad Bill körde ner sin bror till stationen åkte jag naturligtvis med! Det förgyllde min kväll! Underbart! :)


Idag har vi bara lyssnat på föreläsning och pratat med tolk Erika (hon jobbar som tolk på skolan) och på eftermiddagen har vi haft gårdsdag. Jag fick kratta, tråkigt. Har även hunnit med att avläsa. Nu väntar bara mat, yoga och sova!


Bill filosoferar: Klippa och klista i word... Men vart är limmet?!

Ovido - Quiz & Flashcards