Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Fredrika - 10 maj 2010 22:00

Så tror han att det känns för dig att...


Ha bröst

"Jag avskyr att åka tunnelbana när jag har ryggsäck. Jag känner mig klumpig och i vägen. Antar att det här skulle vara lite samma. Fast med världens coolaste och snyggaste ryggsäck. På framsidan."

Johan 25


Göra dig iordning för en date

"Det vore roligt att kunna ändra utseendet så mycket. För mig spelar det ingen roll om jag står framför spelgeln en kvart eller in timme, jag ser likadan ut. Och alla jeans ser också likadana ut."

Philip 27


Vara gravid

"Det måste vara världens coolaste. Och världens läskigaste. Som att vara livvakt åt någon som är pytteliten. Jag skulle vara livrädd för att trilla och landa på magen så att något händer."

Jan-Eric 31


Ha stringtrosor

"Kalsongrycket var ju den ultimata förnedringen i skolan, att dra upp kalsongerna högt, högt. Jag fattar inte hur någon kan utsätta sig för det frivilligt.

Alex 28


Ha mens

"Vet man ungefär när det kommer att hända? Annars skulle jag vara livrädd att det skulle hända vid helt fel tillfälle. Och bara sitta still på min stol tills det gick över."

Buster 22


Sminka dig

"Jag tror man skulle bli beroende. Att man vänjer sig vid hur spegelbilden ser ut när man är sminkad. Och aldrig våga gå osminkad igen när man väl börjat."

Tobias 28

Ovido - Quiz & Flashcards