Alla inlägg under mars 2009

Av Fredrika - 26 mars 2009 16:35

Intervjun gick skitdåligt. I hennes ögon var jag nog för liten, kroppsligt alltså. Hon sa typ en gång i minuten att det var mycket tunga lyft och de som bodde på avdelningen var dåliga. Känns verkligen inte som att jag kommer få det. Suck. Blir så less på det här. :( Det är inte mitt fel att jag är liten, äter hur mycket som hellst, dåligt arv...

Av Fredrika - 26 mars 2009 14:52

Idag har det inhandlats fem skivor och två dvd!


Så där rök lönen jag fick idag! ;) Nu har jag i alla fall filmen jag har velat se i flera år! Nämligen "låt den rätte komma in" fast jag vet inte om jag vågar titta på den själv, får nog hitta någon modig att kolla på den med. I alla fall om den är lika läskig som boken, fast det tror jag inte.


Snart ska jag traska fram och prata med en chef angående mitt sommarjobb! Hoppas det går bra!

Av Fredrika - 25 mars 2009 19:06

"Man letar efter sig själv ibland, men hittar ingen annan än den man är. Ibland så vill man vara något stort, men man är nog inte större än såhär..."

Av Fredrika - 25 mars 2009 17:07

Nu har jag äntligen vaknat! Vaknade av en massa sms... Folk har tydligen fått för sig att sms terrorisera mig! Kul! Brukar alltid vara tvärt om annars! :) känner mig lite osocial... Får ändra på det senare! Nu ska jag vila lite till!

Av Fredrika - 25 mars 2009 08:43

Trött, trött, trött. Sova, sova, sova. Snark, snark, snark. Zzz...

Av Fredrika - 24 mars 2009 13:09

Efter lite filurande med socialpsykiatrin har jag nu sjukanmält mig och är påväg hem! Blev jätteosäker på vad jag egentligtn tyckte förut, är man psykiskt sjuk eller har man en psykisk sjukdom? Någon som vet vad jag tycker??


Hmm... När jag kommer hem ska jag: Skriva klart projektarbetet. Råkade hamna på min lott.. Sen ska jag skriva ett personligt brev, om vad jag tycker om (musik) om vad jag gör på min fritid (spelar musik) och om varför jag vill gå på just den folkisen (vill bli tolk). Måste utveckla detta till EN (!!!) A4 sida!!! Någon som har förslag på vad man kan dryga ut det med??? Efter allt detta, om jag inte är slut i huvet vill säga, så ska jag måla och spela lite, måste öva på den mycket svåra basläxan jag fick!!!


Av Fredrika - 24 mars 2009 12:39

Bara för att jag endast har en lektion tänker jag nog skita i den med. Det är jättelång tid kvar tills den börjar och jag orkar inte vänta. Får väl sjukanmäla mig och pysa. Suck. Snacka om tråkig dag! Och onödig.

Av Fredrika - 24 mars 2009 11:28

Happ...


Två timmar att göra ingenting på.


Suck.


Åkte in för att jag trodde att vi hade lektion, men det hade vi inte alls.

Skitbilden börjar ju inte förrän tio i två.


Blä.

Presentation


Vill ni veta något mer om mig än vad som finns att läsa i bloggen får ni helt enkelt fråga.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards