Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Väskan är packad igen!

Av Fredrika - 15 maj 2010 21:15

Har precis packat väskan igen. Kom hem från en underbar helg hos Robin för någon timme sen och har packat väskan inför Stockholm imorgon. Blandade känslor inför trippen imogon. Kul men samtidigt mindre kul. Hade behövt en vecka här i lugt och ro för att samla takar och annat i på rätt ställe, och att det har varit så tjafsigt och dant med den här resan. Men å andra sidan ska det bli kul att äntligen komma ut någonstans och se massa roliga (hoppas jag) ställen.


Har kollat kläder igen. Här är resultaten. Enligt mig är de snygga och inte så väldans vanliga men alldeles för dyra. Tyvärr...


                                        

Snygg och vårig, men jag har typ redan en sånhär! :) Fast prickig istället!


Otroligt cool! Hade jag tagit studenten i år hade den här varit ett självklart val! :)

Synd bara att den är vit, annars hade den varit en superpoängare! (heter det ens så?!)


Hjärtformat paraflax! Me like! :)


Snygga skor, men jag skulle aldrig kunna gå i dem, för hög klack för att jag ska kunna ballansrea på dem!


Cool på sitt sätt, men inget jag själv vill ha.


Snygg, men kanske inte riktigt min stil...


Fräna! Vill ha, vill ha, vill ha!!!!


Snygg form, finns faktiskt en liknane modell på h&m! Tur för mig!


Jag är kär! Min drömklänning för tillfället!


Najs, gillar strumpbyxor med mönster!


Ahh!!!


Sommrigt! Härligt! Snyggt!


Ascool, fast det är jag nog rätt ensam om att tycka!


Bröllopsklänning! Snygg, men inget för mig!


Gillar sånt här!


Vårig tröja! VILL HA!


Ganska tolkvänlig tröja! Bra och snygg!


Typiskt mig kjol, kommer vilja ha den ett tag och sedan tröttna totalt! Börjar lära mig nu!


Cool! Vill ha, vill i alla fall testa och se om den passar! :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika - 13 februari 2011 16:49

Hej! Har bytt bloggplats. Fråga om den nya adressen om ni känner er värdiga. ...

Av Fredrika - 1 januari 2011 10:17

Jaha, då har vi ringt in det nya året då. Det har väl kanske inte precis börjat som jag har önskat men vi får väl se vart det lider så småningom.    Det har hunnit vara både julavslutningar och hemresande och julafton och jul och så sedan jag skr...

Av Fredrika - 5 december 2010 12:41

Idag är det Söndag... IGEN! Tycker det är söndag jämt! Söndag betyder Söndags-ångest! Ångest för att man inte hunnit göra alla läxor som man skulle hunnit med i helgen... Blää!   Igår kom i alla fall Robin hem. Känns skönt att ha honom i Sverige ...

Av Fredrika - 2 december 2010 19:27

I dagens samhälle pressas vi ganska bra av både ideal och livsstil, och det är banne mig inte konstigt att man är ihjälstressad när fötterna ska filas, smörjas och det ska klippas naglar, och kanske ska de målas också, benen ska rakas, smörjas och br...

Av Fredrika - 1 december 2010 20:30

Det går ju faktiskt att både njuta av en rejäl nys och göra bort sig totalt när man har en snorloska under näsan eller varför inte snor över hela jackan? Och så finns det den där härliga gamla repeterings-nysen, när man nyser tills tårarna sprutar,...

Ovido - Quiz & Flashcards