Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Fredrika - 1 juli 2009 18:27

... Det är gräspollen ute som satan idag. Det blev inte direkt bättre när mamma hade klippt gräset och rört runt det ännu mer. Då får man vara inne å skrota. Hatar pollen, särskillt gräs... >

Av Fredrika - 1 juli 2009 18:16

Nu ska man börja äta gi-mat. Så jag får inte äta någon isglass, ingen sorbet, ingen potatis, inga chiabatta, ingen energi dryck, inget bröd, ingen melon... Vad ska jag nu leva av?! Kommer gå hungrig resten av livet! ;-( Inte ens tårta och kakor får man klämma i sig. Jag får helt enkelt leva på nudlar!


Idag har jag inte följt kost-råden ett dugg, har ätit: skorpor, kaka, isglass, te, kaffe, tunnbröd och vattenmelon! Bara saker man ska undvika! Men ikväll ska jag i alla fall försöka skärpa mig! Haha! Fast jag är sjukt sugen på ugnsbakade potatisar! Och det är dålig mat... Men man kanske kan väga upp det med grillad kyckling?! Jaja, får Klura på saken en liten stund! :)

Av Fredrika - 1 juli 2009 15:20

Jag har målat tavlor i massor. Såna där hemska saker, och en "fin" blomma till mormor. Ibland blir till och med jag rädd, när jag ser efteråt vad det föreställer. Och jag förstår det inte ens själv.

:

Av Fredrika - 1 juli 2009 13:09

Det är varmt, jag är trött, ont i huvudet, kommer snart börja åska, jag har målat, det är städat i mitt rum, det är varmt, man är trött, jag är ledsen.

Ovido - Quiz & Flashcards