Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Fredrika - 15 juli 2009 22:59

Jaha, då sitter man på jobbet igen då! Började fem och slutar tre imorgon. Helt värdelöst att börja vid fem, man liksom bara går och väntar hela dagen. Man får ju inget gjort! Och nu är det meningen att jag ska sova, men det är en här (är på hasselvägen) som är jättevarm, så jag tror jag ska ta tempen på henne. Tror faktiskt hon har feber. Har precis gett henne alvedon så jag hoppas det hjälper! Annars får jag ringa sköterskan... Men jag tänkte ge dem sovmorgon imorgon! Ända till sju! Annars brukar de gå upp vid sex! Men jag tycker faktiskt att de ska få ha sovmorgon på sin semester som alla andra! Och i natt hoppas jag att det är en tyst hemtjänstpatrull som kommer, för jag är så irriterad på dem som kommer in tre på natten och tjattrar och fnissar och klampar!!! Det finns faktiskt folk som sover i huset också!!! Grr... Nä, nu ska jag göra allt viktigt sen ska jag försöka sova en liten stund. Hoppas, hoppas att jag gör det med...

Ovido - Quiz & Flashcards