Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Fredrika - 6 juli 2009 19:31

Jag har tråååkigt!!!!


Och min pappa köpte en ny bil i lördags! Äntligen! Den är faktiskt ganska snygg, ska hämtas på onsdag! Tydligen panorama tak! Då kan vi åka och kolla på stjärnorna! Haha!


Och nu är det förresten bokat och klart! Jag flyttar den 23/8 GUD VAD GÖTT DET SKA BLI!!! Längtar ihjäl mig! Vill bara bort, bort ifrån den har jäkla hålan!!!!

Av Fredrika - 6 juli 2009 07:37

Om fem minuter slutar jag jobbet! Göttans! Så snart ska jag hem och sova en liten stund, sen ska jag till hemgården för info och delgegerings skit... Natten har faktiskt varit ganska lugn, väldigt skönt för mig! Men nu på morgonen har det kommit el-gubbar hit, och de väsnas och borrar och håller på. Det tycker vi inte om! Och så ställer de saker i vägen så man inte kommer förbi med rulle... Grr! De borde inte få börja jobba å störa folk innan nio! Det finns faktiskt såna som sover!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards