Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Fredrika - 3 juli 2009 21:29

Idag har jag jobbat, efter alla morgonrutiner och ett grand mal anfall gick vi till apoteket och affären. Sen hade vi lite siesta för det var så jäkla varmt! Pannkakor blev maten idag, vi tog det lite lugnt efter maten med, städade och kollade tv. Sen gick vi ut och gick en runda hann även med att baka en kaka.


På kvällen skulle jag dammsuga en gång till (dragit in en massa skit med rullen igen... :-( ) gick proppen... Då hade jag behövt hjälp av kompis, för det var jäkligt konstiga proppar... Men har var ju påväg hem från Borås så det gick inte... Attans, men sen löste vi det! Det var ju bara att trycka in grejen i mitten! Haha! Så bus-enkelt! :) Nu väntar jag på att klockan ska bli medicin-dags! Sen ska jag också sova, för jag är trötter! :)

Ovido - Quiz & Flashcards