Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Fredrika - 16 juli 2009 15:50

Begravning av Erik idag. Förstår fortfarande inte, bara fyra år gammal. Han höll sin pappa i handen när de öppnade grinden för traktorn, Erik springer över vägen ganska långt från traktorn, sen händer något och han slår i huvudet i traktorn... Och han lever fortfarande när ambulanshelikoptern kommer. Tycker så synd om föräldrarna, det är andra barnet de förlorar. Imorgon är det begravning av Olle, allt klumpar alltid ihop sig fattar inte varför.

Av Fredrika - 16 juli 2009 08:11

Om en kvart kommer det en personal till, och jag har inte tagit upp en enda än... Men en av tre har ätit frukost! Idag ser det ut att bli ganska fint väder så vi tänkte gå och plocka lite hallon! :) Jag är helt förvånad över mig själv idag, för jag är inte det minsta trött! Har ju inte sovit alls mycket i natt! Gör-konstigt! Men det slår väl ner som en bomb sen! Slutar tre, får väl sova då! :)

Av Fredrika - 16 juli 2009 02:16

HEMTJÄNSTEN SOM KOMMER HIT PÅ NATTEN FÅR GÄRNA HÅLLA KÄFTEN!!! ANNARS KAN INTE JAG SOVA!!? TJATA KAN MAN GÖRA PÅ VÄGEN HIT!!! MAN FÅR GÄRNA SLÄCKA LAMPAN OCH LÅSA DÖRREN EFTER SIG OCKSÅ!!! ATT DET SKA VA SÅ JÄVLA SVÅRT!!! Grr...

Ovido - Quiz & Flashcards