Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Fredrika - 18 juli 2009 21:27

Jaha, då börjar nattandet igen! Vi har småtittat lite på sommarkrysset. Läste i tidningen idag att han var såå nervös, och det märktes sannerligen! Helt kasst dåligt tyckte vi båda. Annars har det bara varit jag och personen jag hjälper i Borås. Båda var på strålande humör i morse men sedan dalade det allt eftersom. Tråkigt när det regnar hela tiden tycker jag. Bakade en kaka efter frukost, sen höll det faktiskt upp, så vi gick till Netto och sedan långa vägen till hulta affären och sen hem igen! Efter det var du dags för våran siesta! Sen blev det mat! Smarrigt tyckte jag, men det var jag tydligen ensam om! Fick bara i tjejen tre skedar. :( Sen gick vi ut i regnet! Hon älskade det! Skrattade högt hela vägen! Efter promenixen var det hennes tur att motionera så jag tog fram den gröna gympa mattan, men istället för att krypa runt la hon sig och sov! När tuppluren var över fick vi ny energi så vi Traskade runt ute i duggregnet denna gången (öste ner förut) och kikade på snygga lyxhus! Sen var det kvällsmat och snart ska vi sova! Härlig dag jag har haft! Fast i morse (middag för mig som varit uppe tidigt (-; ) när jag var som rastlösast skickade jag ut mass sms, men alla hade fullt upp, det var tråkigt... Nästa gång är ni välkomna hit! Haha!

Av Fredrika - 18 juli 2009 14:04

GRATTIS mormor! Idag fyller du 80 år! :) grattis, grattis, grattis!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards