Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Fredrika - 10 januari 2010 19:15

Oj, vad har hänt sen sist? Svar: Massor!!!


Åkte iväg till Robin 28 december. Åkte därifrån idag till västanvik. Har gråtit hela eftermiddagen. Fruktansvärt hemskt tycker jag att det är.


Jag och Robin har tillbringat massa tid tillsammans, vi har pratat, skrattat, busat, skojat, supit, sovit, lagat mat, myst. Massa underbara saker har vi gjort. Har träffat hans föräldrar, de mest underbara föräldrar som finns. Vi har strosat runt i Falun, kul att se en ny stad. Varit ute i sågmyra och mött massa intressanta och ovanliga människor. Ja, vi har hunnit med så mycket och det har varit helt underbart. Bättre kunde jag inte ha haft det.


Det tråkiga är att medans jag har varit hos min pojkvän (!) (Kan knappt tro att det är sant själv... :D) då har min farmor blivit väldigt sjuk. Hon har fått en hjärn-attack och är nu på sjukhus. Inte långt kvar alls i livet. Det är inte alls kul. Mitt dilemma sen hon blev sjuk har ju varit "vart ska jag vara?!" Ville ju såklart vara hos henne men ville ju självklart vara hos Robin också. Stannade i alla fall hos Robin och ska väl åka tillbaka till lilla Herrljunga i helgen. Men om hon orkar med att leva tills dess vet man ju aldrig. Svårt med prioritering.


Imorgon är det i alla fall skolstart igen. Får se hur det går. Hoppas att det funkar bra. Vill få annat att tänka på, men vill inte att det ska bli massa mer saker som kommer och blir jobbiga. Tycker att det räcker tillräckligt som det är nu.


Dagens låt blir i alla fall "Vi kommer att dö samtidigt" med Säkert! Just nu betyder den massa för mig och för någon mer där ute, du vet ju vem du är! Texten är för övrigt sjukt svår att lära sig utantill! Men efter lite nötande funkar även det!


Ovido - Quiz & Flashcards