Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Fredrika - 28 januari 2010 18:45

Har ett fotoprojekt i "Johannas fotoskola". Mitt projekt är att få med min gaffelring så alla bilder. Det är därför den är med överallt! :) Penslar i en skapande sal, alltid snyggt!


    

Gaffelring i ståltråd. Snyggt och annorlunda enligt mig!


 

Kritor och pennor & hej å hå!


  Saxar!

Ringen fick sällskap av en tavelkrita. De blev ganska bra kompisar faktiskt.


    

Snuset gillade också ringen, måste uppfostra den lite bättre. Kanske dags att förklara för den att det inte är nyttigt med snus. (Bara nyttigt i E-X-T-R-E-M-A, och då verkligen Extrema nödfall)


 

"Som ett gummiband kommer jag tillbaks till dig" Eller är det kanske gummiboll...


  

Min ljuslykta som gick sönder igår när jag pratade med Robin i telefonen. Inte alls roligt. Med det blev jämnt antal kvar i alla fall! :) Stod och pilla med gardinen när jag gick iväg och höll kvar i gardinen vilket gjorde att när jag väl släppte gardinen så drog den med sig ljuslyktan. Får väl köpa nya när jag åker till Borlänge i helgen! :)


Det var alla bilderna ni fick se för den här gången. Mer kanske det blir nästa vecka! :)

Av Fredrika - 28 januari 2010 18:34

Idag har varit en såndär ond dag. Inte så att jag eller någon annan är/har varit ond utan att jag har haft ont. Det har inte varit så kul, men jag har bitit ihop och klarat hela dagen, tog en lång dusch i eftermiddags, då blev det lite bättre. Saknar att det inte finns något badkar här.


Vad har hänt mer idag?! Vi var i dsb med Maria, filmade ju in en berättelse och en spontan grej och sen kollade Maria på dem med oss och vi fick respons. Det gick ganska bra för mig. Hon gnällde på att jag hade min röd och svart rutiga tröja på mig, men annars var det bara smågrejer som jag egentligen visste men ibland blir det ju fel när man tecknar. Det är lika när man pratar, man pratar ju inte felfritt jämt heller.


Det har varit en hund i skolan hela dagen så mina ögon är kass, kass, kass igen. Inte det minsta roligt. Ser helt förskräcklig ut. Om en stund lovar jag att lägga upp lite bilder, resultatet av Johannas fotoskola idag. Hann med att ta några bilder i alla fall. Fast jag var helt omotiverad.


Dagens låt kan ni glömma idag, just nu är alla dåliga.

Ovido - Quiz & Flashcards