Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Fredrika - 18 januari 2010 20:42

Idag har varit en sjukt jobbig dag. Trots detta har jag varit ganska pigg och glad.


Först väcktes jag av ett trevligt sms vid tjugo över sex från en trevlig, trevlig pojke. Det var ett bra uppvaknande! :) Efter det plingade min granne på dörren vid kvart i sju för att väcka mig och få med mig på morgonprommenaden. Det gick också bra, var ute och gick en halvtimme innan frukost. Härligt, men jag får nog se till att äta någon innan jag går ut för annars kommer jag ju att tyna bort. Kroppen har ju inget att ta av så då blir det ju musklerna som ryker. Inte bra. Efter promenixen var det dags för frukost! Gott! Sen var det skola och svenska. Ganska roligt idag. På eftermiddagen var vi i simmhallen och simmade. SKÖNT!!! Har längtat efter att simma hur länge som hellst och äntligen fick jag göra det! Tränade axlar, rygg och mage. Kände att det var det som jag behövde. Tänkte väl komma igång och träna igen, hoppas bara det håller i sig! :)


Nu på eftermiddagen/kvällen har jag bara lagat mat och tjatat och avläst filmer i dsb. Men det gick väl sådär, var fruktansvärt trött efter simmningen. Kroppen är helt slut nu. Är gör-trött!


Längtar efter Robin nu när jag vet att det inte är så jättelångt kvar tills vi ses, han får permis på fredag, eller kanske till och med torsdag. Härligt. Längtar ihjäl mig och saknar honom otroligt, är orolig för honom också för diverse saker. Inte alls kul. Just idag har det varti många tankar i huvudet, för många. Inte alls bra, och jag har varit för trött och upptagen med annat för att tänka dem och änga dem uppmärksamhet så de har liksom hopat sig i min lilla hjärna. Får ta i tu med saken sen och ordna upp kaoset som råder i min hjärna. Det ska nog gå det med, men tror inte att det blir så många timmar sovna i natt, men det tar vi igen någon annan dag eller natt!


Dagens låt är: Zombie med The Canberries. Många gamla minnen och en bra låt! :)


Ovido - Quiz & Flashcards