Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Fredrika - 21 januari 2010 15:07

Var på apoteket igår och fick syn på den här! Var tvungen att köpa det för det var ju så gulligt!   




Min nyckelknippa! Snygg va?    




  Överlevnadsarmband kan vara bra att ha om man vill överleva!   



       Stickning! Undra vad det ska bli?!



En penna som testas för vitbalansen på kameran. En av uppgifterna idag!


Stick!!! (er inte)! :P

Av Fredrika - 21 januari 2010 14:50

Idag har det varit jobbigt och tröttigt. När min granne plingade på min dörr kvart i sju i morse var det inte alls trevligt att gå upp.... Hade hellre velat lägga mig i den lagom varma sängen igen och somnat om. Men det gjorde jag inte! Självbehärskning! :)


Gick morgon rundan som vanligt, trött och jobbigt, men gjorde det i alla fall. Mådde illa hela tiden... Inte alls kul. Sen tid för frukost, inte heller kul när man mår illa, men, men.


Efter det var det ju klädbyte och skola som vanligt. Var trött och inget funkade. Skulle skriva om våran kommun vi kommer ifrån, finns inte så mycket att skriva om min kommun. När kafferasten var slut skulle vi upp till dsb och filma oss när vi berättade en historia och sedan skulle vi berätta ett barndommsminne. Det var svårt men ändå ganska bra uppgift, bara att det inte riktigt var min dag idag!


Efter lunchen var det fotoskola med Johanna. Det var roligt. Men vill ha mer tid till att fota!!! Inte på hennes lektionen utan i allmännhet! Varför har jag inte alltid med mig kameran? Varför tar jag inte mer kort när jag nu tycker att det är så roligt?


Nu är det typ självstudier, får väl se vad jag hittar på. Tror att jag ska vila lite, för jag är pi trött!


Dagens låt: Turn up the music med Dj Aligator. Gillar egentligen inte låten alls, men älskar när den går i baktakt där mot slutet! Grymt härligt! Fantaskt skickligt att få något som går i baktakt att låta bra och inte bara fel! :)

Ovido - Quiz & Flashcards