Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Fredrika - 12 januari 2010 18:56

Nu sitter jag med min dator som sällskap igen. Fast det är inte bara jag och min dator, utan jag, min dator, Grannen och hennes dator. Så helt ensam och isolerad är jag inte. Även om jag känner mig så.


Nu har jag i alla fall bara en granne, hon som bodde på ena sidan om mig har flyttat idag! Då kan jag spela hur hög musik jag vill! :) Det är bra.


Till helgen ska jag åka hem. Det känns bra. Vill vara hemma lite också, saknar dem med. Men mest Robin förstås, men han kommer ju inte förrän nästa helg. Suck.


För stunden än låten som lyssnas på "I gotta feeling" med Black eyed peas. Inte för att den är speciellt bra, men den påminner om Robin och om Västanvik. Det gillar jag... ibland.



Av Fredrika - 12 januari 2010 15:56

Saknar. Saknar något fruktansvärt. Vet inte vart jag ska ta vägen snart. Blä.


Gick upp som vanligt idag. Känns fortfarande så konstigt att det inte finns någon mer i mitt rum, någon man kan väcka eller bli väckt av. Finns inte heller någon att krama på när mardrömmarna blir alltför hemska. Det är läskigt. Just nu är de inte att leka med, fruktansvärda. Mornarna utan Robin är hemska. Resten av dagen är mer okej, men just på morgonen är det hemskt. Fy satan. I morse lovade jag mig själv innan jag gick utanför dörren att jag inte skulle kolla upp mot hans fönster, men råkade göra det ändå. Då är det kört. Vet inte varför egentligen, men varje gång jag ser hans tomma släkta rum så växer klumpen i magen hur mycket som hellst.


Sen hade vi lektioner som vanligt och dagen flöt på. Ingen dövrealia som vanligt, men vi analyserade sönder en mening istället som vi hade i läxa. Skönt att få det överstökat.


Dagens låt är Sagan om en fantasi med Lars Winnerbäck. Bra låt.


Får se om jag orkar skriva mer sen. Orkar ingenting just nu. Känslomässigt utmattad.

Ovido - Quiz & Flashcards