Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Fredrika - 14 januari 2010 14:33

Ja, då har vi kommit fram till torsdagen då. Vad att säga såhär långt? Självklart att det är pest varenda sekund Robin inte är här, men idag har det ändå gått relativt okej. Ligger hemma i sängen idag. Det finns två orsaker till det. Det första är för att jag har blivit snorförkyld och hade feber i morse, har hört att man ska vila då. Det andra är för att jag inte mår bra rent psykiskt. Fick reda på igår att en som jag jobbat med, alltså inte en brukare utan en anställd har dött. Han var den bästa arbetskamrat man kan ha. Vet inte riktigt varför men detta bröt ner mig totalt. Behövde en dag att vila och tänka på. Vet att man egentligen inte ska göra såhär, men detta var nödfall. Man ska väl göra som vanligt och talla på, gå upp, gå till skolan, vara glad och social som alltid. Men det funkar faktiskt inte alla dagar. Härligt att vara lite ensam, sjuk och grubbla lite. Men imorgon är det nya tag, då tänker jag gå upp, vara i skolan äta lunch och sen åka hem! :) Tror och hoppas att det kommer kännas bättre när jag väl kommit hem. Kan få krama lite på föräldrarna och bli lite ompysslad. Det brukar bli bättre då.


Nu ska jag återgå tlll mitt sovande och mysande. Men det är inte alls samma sak att mysa med sig själv som att mysa med någnon man älskar. Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards