Alla inlägg den 4 november 2009

Av Fredrika - 4 november 2009 17:03

Igår kväll satte jag upp min fina mysbelysning i fönstret! Det blev jättemysigt! Men funderar på att byta plats på den, för nu är ju ljusslingan i fönstret, men där har jag ju redan en lampa. Eftersom jag har ljusslingan så använder jag ju inte lampan... Måste klura ut något ännu bättre...


Sitter och lyssnar på podrik just nu! Väldigt intressant och roligt, lite nostalgiskt också! Han är allt en rolig prick han den där Patrik! :) Satt och kollade på ett gammalt filmklipp men delar av Viscera i... Det var roligt och helt plötsligt kom den bästa fyllegrejen ever! Nämnligen "jag är inte full, det är pollenallergi!" Då blev man sådär nostalgisk igen, fick änna hemlängtan!


Kollade in min miniser förut, vi har ju en uppgift i skolan, på samhälls lektionen. Man ska "bevaka" en minister, och jag har då valt jämnställdhets och integrations minister Nyamko Sabuni! Det är ganska intressant faktiskt! Hon har pratat en del om jämnställdhet på sista tiden. Och det tycket jag är fruktansvärt intressant! :) Å för att vara lite nostalgisk igen kom jag att tänka på hemma. Hemma i lilla Herrljunga. Där killarna tror att man inte kan köra bli för att man är tjej... Tycker fortfarande att det inte stämmer. Jag har ju mitt jäkla kötrort och det betyder väl att jag kan köra!!! Nu blev jag sådär arg som bara jag kan igen...

Ovido - Quiz & Flashcards