Alla inlägg den 17 november 2009

Av Fredrika - 17 november 2009 20:28

Nu har jag gjort en ny omröstning! Så nu är det dags att rösta igen! är väldigt nyfiken på resultaten! :)


Oj vad många inlägg det blevi dag då... Och dagen är inte ens slut! :)

Av Fredrika - 17 november 2009 20:16

Bill tycker att det är väldigt läskigt att man kan bli förföljd av spotifys spelningslista... Lite smått läskigt faktiskt tycker jag med. Man blir ju mörkrädd av reklamen... Bill återkommer med fler läskiga reklamer.


Dagens låt: Beller and Sebastian med låten I'm a cockoo. Värd att lyssna på! :)

Av Fredrika - 17 november 2009 19:54

Idag är det tisdag. Det har väl egentligen inte hänt något särskillt... En hlt vanlig tisdag. Har inte så mycket att rapportera. Men mina känskor har bestämt sig för att leka stormande hav... Jag har ingen aning om vad jag vill längre. Vill jag bli tolk? Vill jag umgås med den eller den? Vad ska jag äta? När ska jag göra vad? Hur ska jag göra med allt? Vill jag åka hem igen? Vill jag kolla på Rent? Vad ska jag göra med mitt liv?! Hoppas känslorna vill lugna sig snart, för jag står inte ut med sånthär.

Ovido - Quiz & Flashcards