Alla inlägg den 9 november 2009

Av Fredrika - 9 november 2009 17:02

Gårdagen spenderade jag som sagt i sängen, det var fruktansvärt mysigt och trevligt. Dagen idag har väl varit hyffsat bra, vaknade dock med världens sämsta humör. Något som pendlade under hela dagen. Svenskan gick väl ganska bra, läste upp våra berättelser och fick respons. Lunchen var inte alls god, då sjönk humöret igen. Studentkårs möte efter den ogoda lunchen, inte heller bra. Men efter det! Då ni, då var det roligt! Vi har börjat öva på lucia sånger, jag ska ju då vara med i luciatåget och för en gång skull ska jag inte sjunga eller spela utan teckna! Det är verkligen hur kul som hellst att teckna sånger! Gillar det skarpt. Har precis ätit, och flytt från köket, för det var irriterande människor där. Sådana man inte orkar med när man inte är på topp.


Fick förresten brev från min mormor idag, det var roligt först innan jag läst brevet. Nu kan jag ju inte direkt påstå att jag mår bättre. Men det är smällar man får ta, alla ska vi dö en gång.

Ovido - Quiz & Flashcards