Alla inlägg den 5 april 2009

Av Fredrika - 5 april 2009 21:09

Kollade precis på en dokumentär på tvån. Handlade om några som tog ghb. Den var verkligen bra, man blev väldigt berörd. Om den går i repris borde man verkligen kolla på den om man inte redan har sett den. Verkligen bra. Usch och fy vad synd man tycker om dem. När de väl försöker få hjälp är det ingen som ser dem.

Av Fredrika - 5 april 2009 19:19

Jag har fastnat för fiskpinnen på paraflaxet! Den fisken är så sjukt söt! Och ja, jag är besatt av mitt nya paraply! :) men det är ju så fint!


Nu ska jag fortsätta läsa människohamn, ännu en läskig John Ajvide Lindqvist bok. Inte spillans ny kanske men rättså. Och än så länge håller den måttet! Fast jag tycker fortfarande att kyrkdjävulen (av mikael nemi) är bäst, men det är kanske bara för att jag läste den när jag var liten och skraj, då var den riktigt läskig! Vågade inte gå ensam i skogen på många många timmar efter det! Inte för att det är samma författare eller har något med något annat att göra, men det är i alla fall två bra och äckliga (äckligtbra också för den delen!) böcker! :)

Av Fredrika - 5 april 2009 15:52

Jag hittade faktiskt efter många om och men och stön och Stånk ett par student skor och ett par stövlar! Nu återstår bara det stora problemet att lära sig gå i skorna... Har aldrig i hela mitt liv haft skor med klack och dessa skor har en klack på ca fyra centimeter. Okej, det är väl inte så mycket, men tänk på att jag inte har någon balans! I värsta fall får väl Axel bära mig ut ur skolan! :) skulle hon säkert (inte) göra! ;)

Av Fredrika - 5 april 2009 13:42

Nu har jag varit ute och gått med mitt nya gör-snygga paraflax!! Åh, det är så otroligt snyggt! Fast mamma tycker inte som jag, hon skämdes för mig när vi var ute... Haha! ;)


Nu ska jag åka och förhoppningsvis köpa ett par skor, och kanske stövlar. Tänkte fixa student skor. Hatar sko affärer! Att hitta snygga och bekväma skor är nog bland det tråkigaste jag vet! Jättekonstigt, för förut (när mamma alltid åkte med) tyckte jag att det var roligt och lätt, hittade typ alltid bra skor och var klart efter sju minuter. Nu hittar jag aldrig något som är snyggt eller bekvämt. Jaja, får hoppas det går bättre idag!


Tjing-pling!

Ovido - Quiz & Flashcards