Alla inlägg den 9 april 2009

Av Fredrika - 9 april 2009 21:09

Nu är jag på bättre humör. Bara lite små sur, men det är fullt normalt tror jag. Har ju sovit typ 0 timmar i natt så det är kanske inte så konstigt att jag har varit arg, sur, irriterad och ilsken. Låg bara och kände hur ont jag hade överallt i natt, skitjobbigt. Blir alltid så himla stressad när jag inte sover heller, särskillt när jag vet att jag ska göra massa saker på dagen sen. Som idag typ, och så blir jag arg när andra kommer och stör min planering! Men alla är vi väl på dåligt humör ibland? Jo, men det tror jag nog!


Hoppas bara att jag kan sova gott i natt och vaknar pigg och glad imorgo, vi får nämligen fint besök då! Inte fy skam! :) vi ska nog åka till mormor med, på lite påskfika! Har gjort en fin kreation idag som hon nog ska få. Jag hoppas också att morfars röntgen gick bra idag, och att de inte upptäckte några mer knölar och att det går relativt smidigt att ta bort cancern som har vuxit igen. Hoppas, hoppas, hoppas.

Av Fredrika - 9 april 2009 16:02

Nu är håret kort, rött och vitt! Ganska nöjd faktiskt. Fortfarande lite arg och sur...

Av Fredrika - 9 april 2009 12:52

Hålla? Hålla kära människor! Jag är inte den enda i hela världen som har körkort! Och har inte ni körkort och vill komma från en plats till en annan är det erat problem inte mitt!!! Oj, vad jag är arg idag...

Av Fredrika - 9 april 2009 12:16

Folk är tröga.


Och nej, jag orkar inte åka runt i halva sverige för att någon vill ha en nyckel, och någon vill ha noter och någon vill träffa mig osv. Jag är arg och sur och då får ni skylla er själva att ni ringer och skickar sms. Jag tänker inte vara någon jävla betjänt längre, bara för att jag har körkort. Thats it.


Ska klippa och färga håret sen, kommer säkert också bli skit.


Och lokalnycklarna måste jag ha senast lördag kl 12. Hur stor är chansen att jag får det? Typ noll?! Oh ja. Suck.

ARG

Av Fredrika - 9 april 2009 09:38

Gah! Jag är så jäkla förbanad!!! Är fruktansvärt arg! Hör inte av er till mig idag för då får ni säkert också en skrapa...

Ovido - Quiz & Flashcards