Alla inlägg den 24 april 2009

Av Fredrika - 24 april 2009 18:01

Nu har jag slutat på najaden! Ganska skönt faktiskt.


här ser helgen och lite av nästa vecka ut för mig: Spela i kyrkan på lördag, ta det lugnt och rå plugga teckenspråk på söndag, åka till Leksand och göra antagningsprov på måndag, stanna i örebro och sova hos syster, göra antagningsprov i örebro på tisdag, börja praktik på onsdag, praktik på torsdag och spelning (kanske) med orkestern, jobba här hemma på fredag. Det får inte plats så mycket mer att göra nästa vecka! Sen veckan efter nästa vecka (?!) på tisdagen och onsdagen bär det av till önnestad för det näst sista antagningsprovet! Ska bli Gött när det äntligen är över! Men jag får ju se stora delar av sverige i alla fall, måste ju vara lite positiv i allt elände!


Har börjat bli riktigt bra på att inte visa vad jag känner! :) det är liksom bara att le och se glad ut, skratta någon gång i bland!


Funderar på om jag ska ta och kolla på film innan kvällens kalas börjar... Ja, jag har faktiskt slagit i huvudet... :-(

Av Fredrika - 24 april 2009 15:13

Snälla STÖR mina tankar

Ovido - Quiz & Flashcards